mandag 20. desember 2010

Ny blogg....


Siden kreativiteten ikke er på topp, og jeg ikke får produsert noen kort om dagen er det stille på denne bloggen......
I dag overtar vi det nye huset vårt, og jeg kjenner jeg virkelig gleder meg til å starte med innredningen når vi flytter inn en gang i løpet av januar.... Ved siden av kort er også interiør en stor lidenskap for meg.... For ikke å fylle opp denne bloggen med mange innlegg uten papirprosjekter, har jeg valgt å starte en ny blogg ved siden av:
Hvitt i mitt hjem

Denne bloggen skal brukes til hverdagsblogging og interiør....
Jeg skal ikke slutte med papir og kort, og venter fortsatt på inspirasjonen, men jeg vet at tiden fremover vil gå med til å lage et koslig hjem til meg, mannen min, kommende baby og hunden vår!!!

Dere er hjertlig velkommen til å følge meg på
Hvitt i mitt hjem


Klem fra Gøril

1 kommentar:

Maggie sa...

De beste ønsker til deg og dine om en lun og varm julefeiring i det nye huset.
Kos deg med å få huset slik du ønsker, papirhobbyen kan du komme tilbake til når lysten for det blusser opp igjen.