torsdag 20. januar 2011

Navneforslag på den lille i magen

(Her er det første plagget jeg kjøpte til den lille. Ble handlet inn etter ultralyden).

Jeg trenger litt hjelp, og håper noen vil hjelpe:-)
30.desember var vi på ultralyd og fikk se det lille nurket i magen! Alt stod bra til og det var det viktigste for oss.......
Vi hadde tidlig bestemt oss for å spørre etter kjønnet på babyen og det viste tydelig at det er en liten gutt inne i denne magen! Herlig!
Men..... den lille skal jo få et navn. Hadde det vært jente hadde vi bare et valg og det var allerede bestemt. Når det gjelder den lille gutten er vi mer usikre.. Vi har et navn, som jeg spesielt liker godt. Men jeg vil gjerne høre deres forslag... Hvilke navn liker du?
Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en liten kommentar med ditt/dine favoritt gutte navn!

Mange gode klemmer fra Gøril,,,
....og på forhånd en stor takk!

6 kommentarer:

Tinemor sa...

So koselig at du deler litt med oss :) Eg syns da var soo utrule flott å vera gravid. Har veldig lyst å verte det ei gong til. men må vente litt endå.
Navne forslag ja.. Ha ei venninne som nettopp har fått ein gut og han ha fått navne Thias. Syns det var eit flott navn!
Ellers ha eg alltid likt Marius og Magnus
Men so mangen ha da dukka opp fleire flotte navn i seinare tid som eg likar veldig godt og. Timian, Troy og Torjus..

Da viktigaste av alt e vel at de to skal lika navne.. ikkje ka andre seier ;) eller ka som er hitt akkurat no..

Lykke til med valget. Håpar resten av svangerskapet blir flott :)

Klem

Maria Therese sa...

Så koselig, og den dressen var hærlig!!
Vårt guttenavn til lisjesnuppa var Leonard.

Marte sa...

Hei kjære! Gratulerer så mye med den kommende lille sønnen! Så koselig! Jeg hadde besøk av en liten gutt i går (Elias) - han var helt herlig!
Kan du ikke dele jentenavnet dere hadde tenkt på, så kanskje det er lettere å finne et guttenavn i den stilen dere liker?! Jeg har en laaang liste med navn jeg liker, men de svinger veldig i "stil" ;)
Kos deg med den voksende magen! Klem

Ellen Karin sa...

Gratulerer med mageboeren.
Vi sliter med det samme som dere, men her venter vi ei lita jente. Hadde vi fått gutt tror jeg kanskje det hadde blitt Linus eller August (hvis jeg fikk bestemme alene)
Lykke til med navnevalget, resten av svangerskapet og fødselen.

Aina sa...

For en spennende tid dere er i nå. Og så morsomt at du vil dele den med oss. Jeg er ferdig med småbarn, men synes at det er like spennende hver gang noen jeg kjenner skal ha små. Våre barn ble liksom plutselig voksne....Når skjedde det? :)
Dette med navn er aldri enkelt, men jeg liker jo de som ungene her har: Daniel og Adrian. Ellers hadde vi bestemt Benjamin til nr 3, men hun ble hetende Emilie :D
Så er det Oliver og Ruben, også søte navn :)
Lykke til!

Wenche sa...

Så morro, Gøril!! Det er både herlig og spennende å være gravid, og vite at et lite barn vokser på innsiden ;) Og barnet skal ha navn...oj oj ingen lett oppgave å velge navn. Selv har jeg jente, men kan jo komme med forslag på guttenavn. Her har du to: Neo og Nure (lettere inspirert av Linus i Svingen)..Linus er jo også ganske fint. Lykke til med navnejakten!!
Klemmer, Wenche :0)