søndag 23. januar 2011

Tusen takk for navneforslagene!

Ville bare takke dere som la igjen navneforslag til oss! Det var mange herlige navn, og jeg har notert ned alle!
Iver - Eliah ble foreslått, og selv har jeg nevnt Iver for mannen min tidligere, men han likte ikke det, så da blir det liggende....
Mannen min heter Andreas Philip, men bruker bare Andreas. Vi har derfor lekt med tanken om at den lille gutten kansje er en Philip... Mitt absolutte favoritt navn akuratt nå er Gabriel! Mannen liker det også, men han er ikke like sikker som meg. Men vi har blitt enig om å ha noen alternativer å se når den lille kommer hva navnet skal bli! (Jeg holder en knapp på Gabriel, føler at det er en liten Gabriel).....:-) Gøril, Andreas og Gabriel Ramleth... Klinger fint det, syntes du ikke:-)

3 kommentarer:

Aina sa...

Jeg synes det høres helt riktig ut. Og det er jo et vakkert navn :)

bibbi sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min :)

Navnevalg ja...er i den verden vi også for tiden! Prøver så godt jeg kan å bearbeide gubben til å like navnene jeg liker - til nå uten hell...hehe ;)

Gabriel er et nydelig navn ja, jeg har en bror som heter det - ellers kunne jeg veldig gjerne tenkt meg det selv! :)

Lykke til med valgene, og ha en finfin helg! :)


Johanna

salige lavendel sa...

Navnevalg er ikke så lett nei.Vi hadde valgets kvaler og 100 runder da vi skulle velge navn til hunden også vi, hehe.