torsdag 15. september 2011

Et lite hallo:-)

 Det går lenge mellom hvert innlegg på denne bloggen. Og nok en gang er det innlegg uten papir og pynt:-(
Jeg har fortsatt ikke fått somlet meg til å finne frem hobbyutstyret og har derfor heller intet nytt å komme med på den fronten.
Men jeg har jo andre kreative sysler; som strikking. Jeg driver å lærer meg å strikke! Og fra å bare kunne strikke tepper, har jeg nå strikket en jakke til lille gullet mitt. En omslagsjakke i rillestrikk! Jeg har faktisk strikket to av denne: En beige(på bildet) og en lyseblå.
 Nå holder jeg på min aller første bukse, og regner med å skulle bli ferdig i løpet av helgen! Det er så morsomt når man lærer nye ting!

I  tillegg til disse baby klærne har jeg strikket noen sjal/skjerf...

 Disse er til meg selv og jeg er så glad i de at jeg må utvide samlingen med flere farger;-)
Jeg bruker deilig og varmt alpaca garn, så utover høsten blir disse gode å ha:-)



 Ellers så flyr dagene, og godgutten på bildet under her er 4 måneder dag!
Tiden flyr!!!!!
Nå skal jeg ta en runde i bloggene deres og se på alle de flotte papirprosjektene dere har laget!

5 kommentarer:

Anne sa...

sukk, for noen nyyydelige plagg du har strikket!

Louise sa...

Så flotte plagg du har strikket :-)) kjekt å lage ting uten papir og :-)
Kan jeg spørre hvor du har funnet oppskriften på sjalet ditt, det så bare kjempe deilig ut....

Marte sa...

Hei Gøril! :) Så koselig med oppdatering! Morsomt at du har lært deg å strikke, det ser veldig lekkert ut! Jakken til G er supersøt, og jeg elsket såklart sjalene du har strikket! Du får si ifra når du tar imot bestilling, et sånnt står på min ønskeliste nå :)
Håper alt går bra med deg og din lille familie! Gode tanker fra Marte

mettepip sa...

Så koselig å se et innlegg i bloggen din igjen Gøril!
Jammen er du flink til å strikke også. Lekre plagg. De sjalene så utrolig deilige ut.
Så søt liten gutt du har!
Klem fra
Mette

Hannemor sa...

OJ! Har du lært deg å strikke nå?! Og så har du strikket alt dette nydelige allerede? Virkelig herlig liten jakke og flotte sjal!

Så det går virkelig an å lære seg å strikke i voksen alder også...jeg kan ikke strikke, men har fått litt lyst til å prøve når jeg ser alt det vakre som folk strikker. :)

Takk for inspirasjonen! ♥