tirsdag 6. mars 2012

Regnbue teppe

 Snart ser en liten baby gutt dagens lys og jeg er allerede klar med gaven:-)
Jeg har heklet et teppe i sterke farger da dette er en mamma som er like fargesprakende som dette teppet. Og hun er ikke redd for å bruke farger!

 Jeg hadde planlagt å bare ha ruter med farger i teppet, men det ble litt for "rotete" for meg. Jeg må ha noe som nøytraliserer og derfor ble det annenhver fargeklatt og grå!
Men jeg ble veldig fornøyd med fargesammenteningen.
 
 Jeg har heklet teppe i Superwash fra Trysil garn og angrer litt på dette valget.
Teppet ble litt tungt, og stikkete, men jeg håper det kan endre litt karakter etter at jeg har vasket det!
Uansett; Det er tenkt som et vognteppe, mer dekorativt enn koseteppe!

Jeg har selvfølgelig allerede noen nye ruter liggende og denne gangen med et helt annet garn!

12 kommentarer:

Camillas Romantiske hjem sa...

Nydelig teppe med herlige farger!! Så flink du er:) Klem Camilla

Birgitte sa...

Det var et nydelig teppe! Det er så kjekt med farger :)

Torunn sa...

Nå har jeg kost meg masse inne hos deg (igjen)! Så masse fint du lager og flotte bilder!!:)

G-Anette sa...

Hei og takk for hyggelig besøk hos meg, og så gøy at du også strikker vesten! Det var ett morsomt prosjekt :)

Jeg brukte litt over 6 nøster Drops Merino Extra Fine.

Så utrolig flott heklateppe du har laget!! Herlige farger :)

Ha en fin søndagskveld

Hilde sa...

Takk for besøk og flott kommentar på bloggen min. Nydelig teppe du har laget. Skikkelig flott med grått og de spreke fargeklattene.

http://www.jdiy.blog.com/ sa...

Kjempefint :D

beatehemsborg sa...

Så nydelig! Og så fint med noen få fargeruter!! Det ble veldig delikat

Nyt kvelden

Klem

javediqbal sa...

Title:
The Best High Returns on Best Investment
Content:
Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
For More Details click the link below:
Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
Web Link:
http://www.whatacash.com

Display Name: whatacash

shayaan khan sa...

Title:
Best Revenue sharing with the High Returns Investment
 
Content:
Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum withdraw is only $5 which is on daily basis.
For More Details click the link below:
 
Web Link:
http://whatacash.com
Display Name: whatacashwaqar

Susann Englemamma sa...

Hei :) Jeg kom over bloggene dine nå i kveld og jeg liker dem kjempegodt! Jeg blir nok en fast følger ;) Takk for masse inspirsjon:)

Libiya jhon sa...

Will Pharmacy delay hoodoo weight loss programs by forcing health supplement companies to pull their products of the market. No. If they don't and the shipment of hoodoo sits in the port, the supplier must reapply for a new permit. Cardsharing Server

zunaira mehar sa...

I’m not certain where you are getting your info, but good topic. I need to spend some time learning more or figuring out more. Thank you for magnificent info I used to be searching for this info for my mission.
Cccam Server